9.1.16

Tasapisi toimetades taas käsitöölainele.

Esimene dekaad jaanuarist saab kohe-kohe läbi ja tasapisi hakkan taas käsitöölainele jõudma. Isetegijate aastaprojekte on mitmeid, aga kuna ma arvatavasti ei ole valmis midagi suurt ette võtma ega valmis saama, siis valin loodetavasti jõukohaseima:


Algus on tehtud:


***
Muus osas olen ikka laisk-mis-laisk. Arvutis on uus programm (Windows10) ja ma olen justkui käteta ja ajudeta. Ega´s vanainimesel ei ole kerge ümber õppida ja ITimeeste arvates lihtsamaks tehtud programmides orienteeruda. Tuju kisub vahel suisa mõruks. 
Ohh, ma ütlen!

*********


*************************

1 kommentaar:

  1. Kallis lepatriinu ! Sa oled kohe aasta alguses ohjad enda kätte haaranud ja tegutsema hakanud ... tuleb ka kohe isu midagi teha järgmine kord kui lähen poodi ostan ka lõnga hakkame võidu kuduma ja heegeldama ... Ilusat käsitöö aastat

    VastaKustuta