22.4.17

Piisab maitsmisestki.

Ma ei ole kuigi suur magusasõber. Ei ole kunagi olnudki. Ka lapsena ei olnud võimalik mind nt kommidega "ära osta". Ei ole tänini võimalik, ehkki ma vahel siiski maitsen ka mõnda magusat rooga või küpsetist.
Aga selleks, et öelda, kas toit või hõrgutis on hea, ei peagi seda sööma - piisab ka maitsmisest!
Vot ja selle Eesti Pagari kodujuustu-vaarikakoogi kohta võin ma küll öelda, et see on hea, mahe ja mitte liiga magus:
 
 
Ühel päeval juhtusime poes nägema meie jaoks uudistoodangut ja jällegi - mind jätavad üldiselt magusad kohukesed üsnagi ükskõikseks, aga natuke oli ikka vaja kohukese otsast näksata, et teada saada maitset ja konsistentsi ... Tunnistan täitsa heaks!
 
 
Aga vot "Kommi Asemel" mulle tõesti meeldib!
Miks süüa komme, kui on võimalik naksata pähkleid või puuvilju! Eriti meeldivad mulle nt kuivatatud kirsid ja jõhvikad, aga ka pähklid ....
Nüüd aga juhtus nii:
 
 
Ohhoo, eks!
 
Aitäh, "Kommi Asemel"!
 
Sõbrad, siva pähklile, ma ei ole üldse kade!
 
***
Aga peaaegu kaks nädalat tagasi toimus õuna-, ploomi- ja sarapuude tagasilõikus. No ei raatsinud ma kõiki oksi ära visata. Ikka tarisin osa neist omale koju ka:
 
 
Ja kevadel tahaks midagi kergemat, eks-ju?
 
 
*********************************
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar