11.10.17

Mitu järjestikust rõõmu

Oh, on see vast nädal!
Ikka rõõm, rõõm, rõõm ...
 
Lepatriinudega on mul eriline suhe ja  ....
 


... postkaartidega ka!
 

 
Nojah, ja käte motoorse rahutuse kontrolli all hoidmiseks on vaja ka spetsiaalseid vahendeid ning materjale.
 
 
Enese hinge eest peab ikka ka hoolt kandma ning hingerahu saavutamise üheks oivaliseks vahendiks on ka lemmikmuusika ja lemmiklauljate kuulamine.
Ma olin ikka väga noor, kui hakkasin teadlikult/tahtlikult kuulama Voldemar Kuslapi laule. V.K. oli ka mu ema üks lemmiklauljatest ja just ema mõjutustel kujunes ka minu muusikaline maitse.
Ka sain ma üsna noorena teadlikuks, et pean oma sünnipäeva hr Voldemariga ühel päeval, siis olen seda toredat seika ikka meeles pidanud ja mõttes alati oma sünnipäeval ka Temale õnne soovinud.
Nüüd aga avanes ühe väga toreda ja armsa inimese vahendusel päriselt ka hr Kuslapile õnne soovida ning ka kogumikplaadi omanikuks saada.  
Aitäh Sulle, armas Maarja!
 
 
Ja vaimustus kestab!
 
Meeletu Rüütel
Aknal
 
*******************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar