2.2.18

Kohvi asemel teed

Juba mitu päeva olen joonud kohvi asemel teed. Ja mitte lihtsalt teed, vaid mitmeid raviteesid.
Tegelikult ma ei teagi, kas neist mõni on tugevama toimega, kui teine.
Kuni neist ühegi maitse lausa vastuvõetamatu pole, naudin valikuid.
Menüüst olen välja lülitanud Goldrexi ja Theraflu - minu jaoksliiga nö tehnilise maitsega.
Aga päris hea meelega joon põdrasamblateed. Seda juba mäletamatutest aegadest, mil apteegiletid olid üsna hõredad ja vanemate-vanavanemate tarkused ikka jännist välja aitasid.
 
 
 
 
Ja seda olen tahtnud juba ammugi öelda:
Pole see põdrasambla tee nii mõru ühti, kui hirmutatakse! Ärge uskuge neid jutte!
 
Pärist tervet päeva ma nüüd tee joomisele ka ei kuluta, ehkki ega jõudu ju ka selle nuuskamise, köhimise ja pea ning roiete valutamise peale enam kuigi palju alles ole.
 
Tegutsesingi siis ainult nii palju, kui jaksasin.
 
 
Ohtralt tilli on Kiievi kotletiga roa garneeringus lihtsalt selle pärast, et mulle maitseb nii.
 
Ja natuke jälle mängisin ka toiduainetega:
 
 
No-nii, täna rohkem ei jaksa ...........................
 
**********************************

1 kommentaar:

  1. mINAGI OLEN KUULNUD ET PÕDRASAMBLATEE ON HÄSTI PAHA aga peaasi et see aitab ju ... ja kui oled haige siis ei tunnegi vist et on paha ... Saa ruttu terveks ...

    VastaKustuta